Yang Ikut

Thursday, 29 October 2009

Menutup kempen - Stres

Reactions: 
Sebenarnya aku ingin menulis kaedah menangani stres sebagai penutup Kempen MINGGU TANPA STRES. Bagaimana pun, aku sendiri sedang sangat stres untuk menulis artikel aku yang berkait dengan kemarahan, kemurungan dan lekatan.

Jadi, sebelum survey aku di Malaysia siap - yang perlu dianalisis, diolah dan ditulis lagi - baik aku selesaikan sahaja artikel ini secepatnya. Bulan ini sahaja aku sudah menulis 36 entri, yang rasa aku sudah lebih dari purata 1 hari, satu entri, maka aku menutup kempen tersebut di sini sahaja.

Jadi, gunalah cara anda sendiri untuk menangani stres.

Aku juga sepertinya tidak mahu menulis panjang-panjang lagi sepanjang 30 hari mendatang. Aku mahu bercuti sabatikal dari aktif dalam arena blog.

Aku akan update blog ini seperti biasa, tetapi dengan tulisan yang tidak lebih 30 patah perkataaan setiap hari. Aku harap 30 patah perkataan itu cukup bagi menggambarkan sesuatu.

Itu sahaja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails