Yang Ikut

Saturday, 12 June 2010

Nota ringkas

Reactions: 
Seminggu dua ini tidak ada 'mood' untuk menulis.

Kepada para pengunjung - tunggulah mental aku sembuh dahulu. Insyaallah, nanti akan tulis semula. Sekarang ini fikiran tidak stabil. Kacau bilau. Jadi, tangguh dulu hal tulis menulis sehingga pemikiran kembali pulih.

Aku tidak tahu mengapa sejak dua bulan ini aku jadi begitu malas. Aku tidak menulis sepatah ayat pun untuk tesis aku. Tidak juga berbuat apa-apa. Membaca pun tidak. Terasa sepertinya lama lagi aku akan berada di bumi Australia ini. Tiada motivasi.

Sekarang ini - untuk menulis blog pun malas juga.

Sebenarnya itu sebahagian sakit. Sakit hilang semangat.

2 comments:

mangkuk statik said...

1. Kau pikir banyak sangat. Itu pasal sakit otak. Otak pon boleh krem.
2.Sabar je lah. Carilah motivasi kembali.
3.Cuba kau bayangkan kau dah balik Malaysia dah ni, bagi lecture kat gadis2 muda remaja yg cun melcun,pakai baju ketat2, yg datang bertanyakan soalan kpd tuan Dr Fakirfikir, yg terpegun dan terpesona dgn mendalamnya pemikiran dan ilmu engkau. PAdahal kau goreng saje.
4. Berkawan biar beribu, berawek biar beratus, berbini biar berempat. Berjemaah itu membawa berkat.
Amin.
wassalam.

ainishamsi said...

itu mmg penyakit mereka yg dh 'terasa' lama duduk di adelaide dan tak lama lg pulg ke malaysia.


(abg azam terkecuali)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails