Yang Ikut

Tuesday, 5 January 2010

Update 5.30 pagi

Reactions: 
Update jam 5.30 pagi.

Baru aku perasan, aku belum tidur. Sekarang ini musim panas. Siang panjang, malam pendek.Masalah sikit dalam urusan pengendalian waktu tidur. Jam 8.40 malam baru maghrib, 4.20 pagi sudah subuh. 6.00 pagi - matahari mula terbit.

Nak lawan tidur dengan anak aku, rasa macam tak berapa sesuai lagi.

Dunia sibuk aku dah perlahan-lahan berlalu. Artikel aku sudah 60% siap. Cuma ada beberapa isu statistik lagi yang aku tak jumpa puncanya. Tetapi, sibuk lain pula akan muncul. Seminggu dua lagi, survey terakhir akan dibuat. Ia akan menyibukkan aku dengan urusan duit pula.

Melihat Bentara sudah mula bersiap-siap nak balik kampung, aku jadi cuak juga.

Aku harap, bulan 10 nanti - aku boleh balik juga. Itu angan-angan semua orang yang buat PhD. Tetapi, biasanya tak menjadi. Ia biasanya cuma angan-angan Mat Jenin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails