Yang Ikut

Sunday, 30 August 2009

Ini berita yang aku tunggu

Reactions: 
Sedang aku membuka email, tiba-tiba ada satu emel bertajuk "Cross Cultural Management: an International Journal - Decision on Manuscript" masuk. Sebenarnya cuak juga hendak membukanya memandangkan peristiwa bila semuanya tidak menjadi dua bulan yang lalu.

Tetapi nampaknya kali ini percubaan aku berhasil. Cuma minor revision. Maksudnya tidak banyak kesalahan yang perlu diperbetulkan. Cuma beberapa kesalahan ayat dan penjelasan konsep. Aku diberi 30 hari untuk menyelesaikan semua masalah ini. Kalau semuanya berjalan lancar, Insyaallah manuskrip pertama aku akan diterbitkan ke dalam jurnal.

Jadi - inilah berita paling gembira dalam bulan Ramadhan ini. Tidak ada berita lain yang lebih besar maknanya daripada ini.

Terpaksalah untuk beberapa hari ini aku menunda dulu proses menulis manuskrip kedua.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails