Yang Ikut

Monday, 20 April 2009

Cerita sibuk minggu ini

Reactions: 
Hari ini tidak ada cerita yang pelik-pelik. Cuma cerita kesibukan aku sahaja.

Sekarang aku sedang sibuk memperbetulkan banyak kesalahan dalam kertas jurnal aku. Setakat ini, cuma 50 peratus siap. Banyak lagi yang belum diperbaiki.

Sedang-sedang sibuk itu juga, tiba-tiba dapat emel yang aku perlu membentangkan kertas kerja di Sabah. Sebenarnya beberapa hari ini aku sudah bergembira kerana aku tidak perlu membentangkan kertas. Aku hanya perlu membentangkan poster. Itu terlebih baik. Aku tidak perlu bercakap banyak. Aku hanya berdiri di depan poster yang direkacipta oleh Sdr. Din. Tetapi nampaknya sekarang perancangan sudah berubah. Aku kena pula mula menulis. 

Banyak lagi perkara sibuk minggu ini. Namun, bila banyak sangat perkara yang ada dalam kepala, akhirnya tidak ada satu perkara pun akan dilakukan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails