Yang Ikut

Sunday, 9 November 2008

Biar gambar bercerita

Reactions: 
Ini sebahagian daripada gambar yang sempat dirakamkan ketika trip ke Melbourne sebelum puasa yang lalu. Memandangkan banyak sangat yang perlu diceritakan, jadi kita biarkan gambar yang bercerita.

Umi, boleh tak kalau kita beli salji ni banyak-banyak, kita bawa balik kampung?
Tak pun minta aja ayah beli Mt. Buller ni...

Kalau nanti duit raya Man dah cukup, kita bersanding kat sini ye Yamin.
Ish, Man ni. Kan Yamin dah cakap, Yamin dah ada yang punya.


Betul ke Yamin tu tak nak kat aku...tak caya aku...

Great Ocean Road...memang 'great'...aku tidur sepanjang dalam kereta...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails