Yang Ikut

Wednesday, 13 October 2010

Akhirnya lamaran ku diterima!

Reactions: 
Setelah kian lama menunggu, malam tadi supervisor aku sms, memberitahu manuskrip jurnal aku telah diterima. Aku pun membuka email.

"We read the revised manuscript as well as your response to our previous comments and were satisfied with your revisions. However, some minor points/textual changes remained that could be improved. These are highlighted in the scanned manuscript.
As we consider these changes as minor, we are pleased to inform you that we accept your manuscript pending minor revision".

Alhamdullillah. Setelah sekian lama, sejak bulan November tahun lalu lagi, aku mula menghantar manuskrip ini. Aku melalui dua kali pembetulan. Nampaknya setahun juga aku menunggu.

Tapi manuskrip ini agak istimewa sedikit, sebab ia diterbitkan dalam jurnal bagi "Special Issues". Aku harap ia boleh menjadikan alasan untuk aku memohon perlanjutan pengajian sehingga cukup 4 tahun.

Aku berhenti dulu, aku masih sibuk dengan data entry. Ada lagi tiga paper untuk ditulis. Ada lagi kutipan data bulan Januari nanti. Harapnya untuk yang terakhir bagi proses menyudahkan pengajian aku.

4 comments:

fitri zuberi said...

Tahniah la bro :-D

mala said...

Alhamdulillah!

en_me said...

gudluck teww..

ajaq said...

la ada sajak, lama tak singgah........5 tahun baru complete lah tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails