Yang Ikut

Monday, 21 October 2013

Psikologi dan pekerjaan

Reactions: 
Esok saya di Kosmo, bercakap tentang psikologi dan pekerjaan.

Saya masih tidak tahu apa yang patut saya kongsikan. Mungkin ada beberapa perkara yang ada dalam fikiran saya sekarang. Biasanya, ia hanya datang apabila saya berada di hadapan audience.

Mutakhir ini, bercakap hal psikologi telah menjadi hal baru dalam hidup saya. Selalunya, saya lebih banyak bercakap mengenai statistik psikologi, dan bukan hal psikologi.

Bulan hadapan saya akan ke Pulau Pinang, bercakap hal psikologi pekerjaan juga untuk kakitangan sebuah syarikat swasta.

Saya tidak begitu tahu sama ada ia hal yang kian menarik atau tidak. Tetapi, tentulah ia hal yang baru untuk saya. 

Hujung bulan depan juga saya akan ke Thailand. Sekiranya ada peluang, saya mungkin ke London tahun hadapan. Ini hal akademik.

Kerja dan psikologi adalah dua hal yang berbeza, tetapi bercantum di dalamnya.




2 comments:

alfindani said...

Salam.
Out of topic sikit. Lama jg sy dok pkiaq rasa macam penah tgk muka tuan ni.. rupa2nya baru sy perasan ada iras2 Jamie Foxx ni. haha

FakirFikir said...

Fuhh. Nanti turun KL bagitau. Nak belanja kopi sikit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails