Yang Ikut

Saturday, 8 June 2013

Update ringkas

Reactions: 
Lama sudah tidak menulis. Sibuk.

Aku bercuti panjang. Sebenarnya tidak bercuti. Aku sibuk menyiapkan pembetulan jurnal. Lama sudah aku tidak menulis. Juga sibuk menulis proposal penyelidikan untuk satu kementerian. Aku menulis dari satu negeri  ke negeri yang lain. Sesekali memilih menulis di waktu pagi. Adakalanya selepas maghrib. Sesekali memilih pantai. Sesekali memilih bawah pokok kelapa.

Tidak tentu masa. Menulis pekerjaan yang membosankan.

Hujung bulan ini dan juga awal bulan Julai aku dijemput memberikan bengkel SPSS dan AMOS. Satunya di UM, dan satu lagi di UPM.

Bulan Julai aku mungkin akan bercuti panjang. Aku mahu melarikan diri dari sibuk.



 

1 comment:

alfindani said...

Selamat bercuti tuan.
Bercuti panjang tidak bermakna turut bercuti berfikir, betui dak? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails