Yang Ikut

Friday, 28 June 2013

Ini mungkin aku!

Reactions: 
Pembaca sering bertanya mengapa tidak ada gambar aku dalam blog ini. Jadi, aku rasa ini kalilah! 

Ia mungkin gambar aku. Aku pun tidak pasti. Sepertinya dia sedang mengajar statistik SEM-AMOS di UM semalam. 

Sebenarnya aku tidak berminat dengan gambar aku sendiri, sebab mungkin usia aku sudah mencecah 28 tahun dua hari dulu!




Kalau sesiapa terserempak dengan aku, bolehlah tegur. Walaupun kelihatannya aku memakai pakaian yang sangat formal, ia cuma pada majlis tertentu sahaja. Dalam kebanyakan waktu yang lain, tidak begitu.

Mungkinkah itu aku? 

Kata orang, dunia internet ini banyak sangat penyamaran.

6 comments:

mala said...

semat aih!

eira eixora said...

saya rasa betul. tapi kan bila baca entri saya bayang tuan macam lain...

realiti lagi nampak muda kot =)

mulan said...

perrrgh...hensem bangat!!

alfindani said...

tang rambut tu mahal! :)

Mai Mohamed said...

Laaa...muda lagi..

Anonymous said...

salam bro
28 tahun 2 hari dulu!Hebat ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails