Yang Ikut

Friday, 28 June 2013

Great news!

Reactions: 
Ini berita baik untuk aku sahaja. Tidak ada kaitan dengan pembaca.

Tadi pagi aku menerima panggilan telefon dari Prof Maureen Dollard.

Permohonan kami untuk mendapatkan grant penyelidikan daripada Australian Linkage Grant akhirnya berjaya.

Ia mungkin antara dana paling besar yang pernah aku terima sejak aku balik ke Malaysia dua tahun ini.
Jumlah keseluruhan ialah AUD 357,900. Kalau dinisbahkan dalam nilai ringgit, RM 1.4 juta. Wow!

Bagaimana pun, ia tidaklah bermakna aku akan kaya. Banyak daripada duit tersebut akan digunakan untuk banyak hal penyelidikan termasuk membiayai pelajar PhD dan mengupah Pembantu Penyelidik dengan gaji yang mungkin lebih mahal daripada aku.

Mungkin inilah waktunya aku boleh Rock the World!

8 comments:

Faizal Rahman said...

Berminat untuk tahu tajuk penyelidikan ni.

mala said...

tahniah!

Hasim_MS said...

Tahniah tuan penasihat..

Anonymous said...

Congrats Bro!

Dr. Bentara said...

international grant tu. 2-3 tahun lagi full Prof. Tahniah!

FakirFikir said...

The dynamic interplay of physical and psychosocial safety in frontline healthcare workplaces in Australia and Malaysia

FakirFikir said...

The dynamic interplay of physical and psychosocial safety in frontline healthcare workplaces in Australia and Malaysia

mulan said...

Tumpang syok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails