Yang Ikut

Tuesday, 17 January 2012

Tidak ada berita

Reactions: 
Sejak balik Malaysia, tidak ada satu artikel pun yang telah aku hantar ke jurnal.

Petang ini, aku menghantar satu manuskrip ke satu jurnal yang agak besar, yang potensi untuk ditolak juga sangat besar, yang mana semua orang ingin menghantar artikel ke jurnal ini.

Jurnal ini ialah Personnel Psychology. Aku menggunakan data multi-level dan juga longitudinal. Aku tidak tahu sama ada mereka akan gembira atau tidak dengan manuskrip ini. Tetapi kerana sekarang tiada lagi keperluan untuk seperti dulu, maka aku tidaklah berasa hampa kalau sekalipun ditolak. Dulu aku perlu memastikan manuskrip aku diterima kerana ia sebahagian syarat untuk aku mendapat Ph.D.

Aku sedang sibuk dengan satu projek penyelidikan sekarang ini. Harapnya, aku akan memperolehi data dengan cepat - dan ini akan menjadikan aku sibuk semula.

Kepada mereka yang sedang menjalankan penyelidikan, selamat menyelidik.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails