Yang Ikut

Friday, 18 November 2011

Berakhirlah cerita PhD aku!

Reactions: 
Pagi ini, sebaik sahaja habis kelas 'Bengkel Menulis Research', aku membuka email.

Congratulations!

Ia email dikirimkan dari Graduate Research Centre. Ia menerangkan butiran penyelidikan PhD aku.

Seorang pemeriksa memberi markah pass forthwith - tanpa pembetulan.

Seorang lagi memberi minor correction. Aku diberi masa seminggu untuk menyiapkan pembetulan kalau aku mahu dikurniakan ijazah tahun ini.


Berakhirlah cerita PhD aku.

Jangan bimbang, aku tak perlu dipanggil Dr.

Aku tetap sebagai FakirFikir.

13 comments:

mala said...

Alhamdulillah ... tahniah!

HAFIZ said...

Tahniah saudara!

Dr. Ben said...

tahniah Dr Awang. Bila confer?

MFTAQIYUDDIN said...

Tahniah

mulan said...

Congrats Mr FF and to you wife too...Without her, siapalah anda...heeee

mangkuk statik said...

ALhamdullilah dan tahniah Tuan Doktor. Tapi hang still nampak cam "doktor persendirian" yg dok injek diri sendiri kat dalm semak samun tu! Minta gunakan kawalan kendiri dan pergi gym besok jugak!

Anonymous said...

Tahniah Dr..

Jedi www.heykawan.com

Anonymous said...

A huge congratulations to you and your family! Moga terus bersemangat memperjuangkan pembangunan ilmu dan dan intelektual.

diana

ainishamsi said...

huhuhu, ini rupanya details message tadi.

Tahniah Abang Awang!!

Tumpang happy jugak. =D heeeee

ismadiyusuf said...

Alhamdulillah, semoga kejayaan yang diperolehi dapat digunakan untuk mejayakan orang ramai....

Anonymous said...

Maka bertambahlah bongkak mamat sorang nie...walau macam mana pun aku kat salisbury east nie nak jugak ucapkan tahniah kat hang.

Selamat maju jaya Dr Idris M. A.

ajaq said...

..kita jumpa kat tempat biasa,minum kopi nan roti nan......

TAHNIAH! my dear friend

alfindani said...

Semoga Allah memberkati. Tahniah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails