Yang Ikut

Thursday, 27 October 2011

FakirFikir kembali

Reactions: 
Sejak pagi tadi, aku mula sedar bahawa blog aku tidak boleh diakses. Kini pun, ia masih bermasalah. Cuma dengan GoogleChrome, ia laju sedikit.

Kalau ada sesiapa yang cuba membuka laman ini, ia secara automatik menyebabkan komputer anda menjadi begitu perlahan.

Ia sama ada diserang oleh manusia, atau diserang virus, atau kedua-duanya sekali. Tetapi, aku pasti blog ini hanya diserang virus, dan bukan para penggodam. Ini blog yang tidak ada apa-apa. Lainlah kalau ia blog yang kontroversi.

Terima kasih kepada teman lama, seorang pengaturcara komputer yang telah membantu menyelesaikan masalah ini. Beliau ialah teman lama ketika aku di Sekolah.com dahulu. Beliaulah yang membantu membaca apa masalah yang sedang berlaku. Aku tidak tahu apa-apa berkaitan komputer, aku hanya tahu menulis sahaja.

Terima kasih.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails