Yang Ikut

Thursday, 16 June 2011

Terrific!

Reactions: 
Tiada berita.

Semalam, supervisor aku minta aku email ke editor journal Safety Science bertanya khabar apa sudah jadi dengan manuskrip kami yang sudah dihantar dua bulan lalu. Ia jurnal besar dalam kategori A bagi bidang kami.

Tidak sesuai baginya mengirimkan email, kerana kalau aku, banyak alasan aku boleh berikan. Alasan yang utama, aku perlukan kertas jurnal itu untuk dimasukkan ke dalam tesis.

Tadi pagi, penyelia aku menelefon. Dia beritahu editor sudah memberikan jawapannya. Manuskrip kami diterima tanpa pembetulan. Terrific, kata supervisor aku.

Aku maklumkan kepada penyelia aku - aku akan belanja dia secawan kopi besok pagi.

Secawan kopi memang mengubah dunia. Aku perlu mencari kawan-kawan untuk dibelanja kopi. Siapa lagi kalau bukan Supian dan Zainol.


1 comment:

ajaq said...

nizam mashitah hang tak ajak ke....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails