Yang Ikut

Thursday, 10 March 2011

Update hidup

Reactions: 
Tiada berita untuk ditulis. Aku begitu sibuk kebelakangan ini. Aku malas berfikir hal-hal di luar kerja PhD aku. Ada 6 bulan sahaja lagi beb!

Kelmarin, supervisor aku mengirimkan aku satu kertas jurnal yang ditulis oleh pengkaji lain. Kertas ini dihantar ke satu jurnal antarabangsa. Supervisor aku seorang penilai bagi jurnal itu. Dia minta aku memberi ulasan dan penilaian terhadap kertas itu. Secara asasnya, ia bidang aku dan menggunakan analisis AMOS.

Membaca kertas itu - melihat analisis AMOS dan beberapa hipotesis - aku sudah boleh jangkakan apa yang patut aku berikan maklumbalas.

Kak Intan kawan aku di Perth tentu sudah boleh mengagak apa kesudahan kertas itu.

Tetapi begitulah roda hidup. Adakalanya kita bersedih. Sesekali kita membuat orang kecewa.

1 comment:

mulan said...

Harapnya bukanlah article beliau yang pertama sebab "first cut is the deepest".....heeeeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails