Yang Ikut

Wednesday, 29 December 2010

Siri Kuliah Psikologi 2011

Reactions: 
Tahun baru bakal tiba beberapa hari lagi.

Aku sepertinya sudah diberikan isyarat untuk pulang ke Malaysia menjelang September 2011. Seperti yang diilhamkan, aku sepertinya perlu mengajar subjek pengantar psikologi. Ia subjek asas yang mudah, tetapi semua pelajar-pelajar psikologi perlu faham hal asas dahulu sebelum boleh memahami perkara lain.

Jadi - sebagai pembaca blog, anda juga boleh mengikuti subjek ini secara online di blog ini bagi topik-topik tertentu. Aku cuba menulisnya di blog ini terlebih dahulu. Aku cuba sesuaikan tulisan agar dapat difahami pembaca yang mungkin dari latarbelakang yang pelbagai. Sesiapa yang berminat boleh membacanya.

Ia akan ditulis Januari nanti. Bagaimana pun, tarikhnya tidak dapat dipastikan lagi kerana aku perlu melancong dulu bermula 4 Januari. Tunggu aku balik dulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails